Aşağıda, AdSense verilerini Analytics'teki raporlarla birleştirerek cevaplayabileceğiniz sorulardan yalnızca birkaçı verilmiştir:
- Kullanıcılarım sitemle nasıl etkileşimde bulunuyor? Sayfa İçi Analytics ile, kullanıcıların web sayfalarınızla nasıl etkileşimde bulunduğu hakkında görsel bir değerlendirme elde edebilirsiniz. Bu, reklamları yerleştireceğiniz en stratejik yerleri belirlemenize yardımcı olabilir.
- Ziyaretçilerin sitemden ayrıldıkları noktalar ve ayrılma nedenleri nedir? Sitenizi ziyaretlerinde yalnızca tek bir sayfa gören kullanıcıların yüzdesini saptamak için, yüksek hemen çıkma oranına sahip sayfaları belirleyin. Kullanıcılar çeşitli nedenlerle bu şekilde davranabilir, ancak bu sayfalardaki içerik ve reklam uygulamasını optimize ederek mümkün olan en iyi kullanıcı deneyimini sağlamak için çaba harcayabilirsiniz.
- Hangi trafik kaynakları ve URL'ler en yüksek kazancı elde etmeme yardımcı oluyor? Hangi sayfaların en yüksek AdSense gelirini ürettiğini saptayın ve sonra, bu başarılı uygulamaları sitenizin diğer bölümlerinde de kullanın. Reklamverenlerin özellikle hedefleyeceği çekici yerleşimler hazırlamak amacıyla, iyi performans gösteren sayfalar için özel kanallar da oluşturabilirsiniz. Buna ek olarak, önemli metriklerin performanslarını karşılaştırmak üzere içerik denemeleri yapabilir ve farklı sayfa düzenlerini test edebilirsiniz.
AdSense verilerinizi Analytics'te kullanmaya başlamanıza yardımcı olmak ve size bir bakışta görebileceğiniz bazı alakalı bilgileri göstermek için kullanımı kolay bu gösterge tablosunu oluşturduk. Profillerinizden birini içe aktarmak üzere seçtiğinizde, sizin için en önemli raporları hızla görebilir ve özelleştirebilirsiniz. Bu gösterge tablosuna, alakalı profilden "Ana sayfa" sekmesini tıklayarak istediğiniz zaman erişebilirsiniz.
Gönderen: Esteban Talavera - Yazılım Mühendisi, AdSense Raporlama
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder