Kazançlarınızı kontrol etme, temel raporlara göz atma veya uyarıları görüntüleme işlemlerini hızlı bir şekilde yapmak mı istiyorsunuz? Mobil arayüzümüzü kullanarak hemen AdSense'te oturum açın.

Bu Yazı Faydalı Olmadıysa Alttaki Arama Kutusunu Kullanarak Tekrar Arama Yapabilirsin

Tavsiyeler 2.0 (Referrals 2.0) tüm AdSense yayıncıları için kullanımda

Tavsiyeler 2.0’ın (Refererrals 2.0), yakında tüm AdSense yayıncıları için kullanılabilir durumda olacağını memnuniyetle bildirmek isterim. Bazılarınız Google ürünleri için tavsiyeleri çoktan biliyor olabilir. Bu yeni atılım, AdSense yayıncıları için tavsiyelerin envantörünü ve işlevselliğini daha da genişletecektir. Aşağıda, Tavsiyeler 2.0 hakkında bazı önemli noktaları bulabilirsin:

1)
Genişletilmiş ürün envantörü: Birçoğunuz, Google ürünlerinden birini tavsiye ederek başarılı olurken, bazılarınız sitenizin içeriği ile uyacak ürün bulamıyordunuz.Tavsiyeler 2.0, sitelerinize yönelik doğru reklamları bulabilmeniz için, binlerce AdWords reklamvereninin ürünlerini sunmaktadır.

2) Kategori ve Anahtar kelime hedefleme: Mevcut binlerce ürün içerisinden sitenizde hangi reklamın en iyi performans gösterdiğine karar vermek zor olabilir. Bu yüzden, ürünleri kategoriye ve anahtar kelimeye göre tavsiye etme seçeneğini sunuyoruz. Göstermek istediğiniz reklam çeşitlerini sınırlandırabilir ve AdSense’in hangi reklamların sitenizde en iyi sonuç verdiğini bulmasını sağlayabilirsiniz. Reklamları, spesifik bir kategoriye, reklamverene, veya ürüne göre seçebilirsiniz. Tavsiyeler 2.0 sayesinde bu konuda kontrol sizin elinizde olacak.

3) Reklam birimi optimizasyonu: Siteniz için en iyi performans sağlayan reklamları seçmekte zorlanabilirsiniz. Bu yüzden, tavsiyelerinize yönelik reklam birimi optimizasyonunu ekledik. Tek yapmanız gereken, yeni bir tavsiye reklam birimi yarattığınızda, performansı en yüksek reklamlar butonunu seçmenizdir.

4) Teması çeşitli olan sayfalar için daha iyi bir hedefleme: Sayfanızdaki tema çeşitliliğinden dolayı, reklamlar, çevresindeki metin ile direk olarak eşleşemeyebilir. Tavsiyeler ile, her bir reklam birimi için “anahtar kelimeler”’ seçerek, reklamlarınızı istediğiniz temaya göre hedefleyebilirsiniz. Reklamlarınızın daha doğru hedeflenmesi, sitenizden daha fazla gelir elde etmenizi sağlayacaktır.

5) Yüksek kaliteli bir trafik ile daha iyi bir geri dönüşüm: Tavsiyeler, işlem-başına-ödeme (cost-per-action CPA) baz alınarak hesaplandığından, site trafiğiniz önemlidir. Reklamverenlere gönderdiğiniz trafik tam bir satışa veya sonuca dönüşüyorsa, tavsiyeler ile daha fazla kazanırsınız.

6) Fikirlerinizi ekleyebilirsiniz: İçerik için AdSense’den farklı olarak, program politiklarımız sitenizdeki tavsiye reklamlarını önermenize izin vermektedir. Tavsiye ettiğiniz ürün hakkında kendi görüşlerinizi ekleyerek, kullanıcılarınızın ürün hakkında daha bilinçli tercihler yapmasına yardımcı olabilirsiniz.

Tavsiyeleri sitenize eklemek için hesabınızdaki AdSense Kurulumu'na giriş yapın. Daha sonra, Tavsiyeler’e tıklayın. Eğer tavsiyeler 2.0’u hemen göremezseniz, lütfen bir kaç gün içinde yeniden deneyin. Ayrıca, bazı diller için reklamverenler bu programa yeni başvurmuş olduklarından reklam envantörünün kısıtlı olabileceğini unutmayın. Bu durumda, ara ara giriş yaparak kontrol etmenizi rica edeceğiz.


Eğer, yeni tavsiye birimini sitenize ekleme konusunda problem yaşarsanız, lütfen devamlı güncellediğimiz yardım sayfasından tavsiyeler bölümünü ziyaret ediniz. Ayrıca, Bu mesaj hakkındaki görüşlerinizi AdSense Yardım Forum' unda belirtebilirsiniz.

Dan Friedman - AdSense Product Marketing

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder