Eski AdSense arayüzünde eBGBM referans alınırken yeni sürümde BGBG gösterildiği için, yakın zamanda, eBGBM (etkin bin gösterim başına maliyet) ve BGBG (bin gösterim başına gelir) arasındaki farkla ilgili bazı sorular aldık. Bu terimlerle ilgili karışıklığı gidermek ve her ikisinin de aynı anlama geldiğini belirtmek isteriz: Hem eBGBM hem de BGBG, her 1000 gösterim için tahmini kazançlarınızı temsil etmektedir. Bu rakamı hesaplamak için, tahmini kazançlarınızı, aldığınız sayfa görüntüleme, gösterim veya sorgu sayısına bölüp ardından 1000 ile çarpın. Örneğin, 50 sayfa görüntülemeden tahmini 0,20 dolar kazandıysanız, sayfa eBGBM veya BGBG'niz (0,20 dolar / 50) * 1000 veya 4,00 dolara eşit olacaktır.
Formül:
eBGBM veya BGBG = (Tahmini kazançlar / Sayfa görüntüleme sayısı) * 1000
Gelecekte karışıklık olmasını önlemek için, yalnızca tek bir terim (BGBG) kullanmaya çalışacağız. BGBG, reklamcılık programlarında yaygın olarak kullanılan bir metriktir. Farklı kanallardan elde ettiğiniz gelirleri karşılaştırırken bu metrikten yararlanabilirsiniz. Youtube kanalımızda bulunan Türkçe altyazılı iki bölümlü (bölüm 1 ve bölüm 2) videolarımızdan BGBG'yi kullanma ile ilgili çok daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Gönderen: Jamie Firkus - Inside AdSense Ekibi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder