Kazançlarınızı etkileyen akıllı fiyatlandırma yönteminin hangi faktörlere dayanarak hesaplandığını hiç düşündünüz mü?
1. Birden fazla faktör reklamın fiyatlandırılmasını etkileyebilir!
2. Site içeriğinin kalitesinin en önemli kazanç kaynağı olduğunu unutmayın!
Web sitenizin kullanıcılar açısından kaliteli içeriğe sahip olması yukarıda belirtilen hesaplamaların çerçevesinde kazançlarınızı katlar. Kaliteli içerik, aynı zamanda sitenizi hedefleyen kaliteli bir trafik demektir.
Sitenizde üretilen tıklama sayısından çok, kaliteli tıklamalar reklamverenin yatırım getirisini olumlu yönde etkiler. Sonuç olarak, kaliteli içerik eşittir kullanıcı için iyi bir deneyim ve reklamveren için de iyi bir geri dönüşümdür. Diğer bir deyişle, kaliteli bir site içeriği, CTR göstergelerinden çok daha önemli olabilir çünkü kaliteli bir site içeriği ile reklamverenler için daha yüksek bir ROI sağlamış olabilirsiniz.
Sonuç olarak; düşük bir Tıklama Oranı (CTR) kötü bir dönüşüm oranı (ROI) olduğu anlamına gelmez. Fakat, bazı ender durumlarda, yüksek tıklama oranına (CTR) karşı düşük bir dönüşüm oranı (ROI) olabilir.
Anlayacağınız gibi tüm bu hesaplamalar nicelikten çok nitelik üzerine yapılır. Sonuç olarak, kaliteli bir içerik, kaliteli bir trafik ve iyi bir optimizasyon ile kazançlarınızı her zaman yükseltebilirsiniz.
Bu mesaj hakkındaki görüşlerinizi AdSense Yardım Forumu'unda belirtebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder