Kazançlarınızı kontrol etme, temel raporlara göz atma veya uyarıları görüntüleme işlemlerini hızlı bir şekilde yapmak mı istiyorsunuz? Mobil arayüzümüzü kullanarak hemen AdSense'te oturum açın.

Bu Yazı Faydalı Olmadıysa Alttaki Arama Kutusunu Kullanarak Tekrar Arama Yapabilirsin

Akıllı Fiyatlandırma ve Kazançlar

Optimizasyon ipuçlarını uygulayarak AdSense hesabınızı en etkili şekilde kullanabilir ve kazançlarınızı arttırabilirsiniz. Ek olarak, bir önceki mesajımızda da belirttiğim gibi, her zaman için kaliteli bir site içeriği, sitenizde gösterilen reklamlarınızın fiyatlandırılmasını; ve buna paralel olarak kazançlarınızı olumlu yönde etkiler.

Kazançlarınızı etkileyen akıllı fiyatlandırma yönteminin hangi faktörlere dayanarak hesaplandığını hiç düşündünüz mü?

1. Birden fazla faktör reklamın fiyatlandırılmasını etkileyebilir!

Yatırım getirisi (ROI), içerik ağında reklamların fiyatlandırması için önemli bir etmendir. Bu önemli etmenin yanı sıra reklam fiyatlandırılması hesaplamalarına; reklam verenin fiyat teklifi, reklamın kalitesi, sitenizdeki alan için yarışan diğer reklamlar, reklam kampanyasının başlangıcı veya bitişi, ve diğer reklam dalgalanmaları gibi bir çok etkeni de dahil edilmektedir.

2. Site içeriğinin kalitesinin en önemli kazanç kaynağı olduğunu unutmayın!

Web sitenizin kullanıcılar açısından kaliteli içeriğe sahip olması yukarıda belirtilen hesaplamaların çerçevesinde kazançlarınızı katlar. Kaliteli içerik, aynı zamanda sitenizi hedefleyen kaliteli bir trafik demektir.

Sitenizde üretilen tıklama sayısından çok, kaliteli tıklamalar reklamverenin yatırım getirisini olumlu yönde etkiler. Sonuç olarak, kaliteli içerik eşittir kullanıcı için iyi bir deneyim ve reklamveren için de iyi bir geri dönüşümdür. Diğer bir deyişle, kaliteli bir site içeriği, CTR göstergelerinden çok daha önemli olabilir çünkü kaliteli bir site içeriği ile reklamverenler için daha yüksek bir ROI sağlamış olabilirsiniz.

Sonuç olarak; düşük bir Tıklama Oranı (CTR) kötü bir dönüşüm oranı (ROI) olduğu anlamına gelmez. Fakat, bazı ender durumlarda, yüksek tıklama oranına (CTR) karşı düşük bir dönüşüm oranı (ROI) olabilir.

Anlayacağınız gibi tüm bu hesaplamalar nicelikten çok nitelik üzerine yapılır. Sonuç olarak, kaliteli bir içerik, kaliteli bir trafik ve iyi bir optimizasyon ile kazançlarınızı her zaman yükseltebilirsiniz.

Bu mesaj hakkındaki görüşlerinizi AdSense Yardım Forumu'unda belirtebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder