Reklam birimlerine yanlışlıkla yapılan tıklamaları önlemek için bazı yenilikler getirdik. Bildiğiniz gibi kullanıcılar bir reklamın metnine ve arka planına tıklayabiliyorlardu.Yeni yapılan bir değişiklik ile bir metin reklamı için kullanıcılar sadece reklamın başlığına ve URL adresine tıklayabilecekler. Bu yeni özelliğin amacı yanlışlıkla yapılan tıklamaları azaltmak ve daha iyi bir kullanıcı deneyimi elde etmektir.Sonuç olarak, yanlışlıkla yapılan tıklamalar azalınca, kullanıcılar sitenizde daha uzun zaman geçirir ve site içeriğinize daha çok ilgilenirler. Sitenizdeki reklamlara da ilgi gösterdikleri için tıklarlar.
Ayrıca, bu yeni değişiklik sadece kullanıcı deneyiminizi geliştrimenin yanı sıra, reklamverenler için de daha faydalıdır. Bildiğiniz gibi Google reklamları için yapılan her tıklamayı takip ediyor ve reklamverenlerin sadee geçerli tıklamalar için ödeme yapmasını sağlıyoruz. Yanlışlıkla yapılan tıklamaların azalması ile, reklamverenlerin kampanya değerlerinde ve memnuniyetlerinde bir artış sağlanmasını ve paralel olarak yayıncılar için de daha fazla bir kazanç elde etmelerini umuyoruz.
Bu mesaj hakkındaki görüşlerinizi AdSense Yardım Forumumuzda belirtebilirsiniz.
Katie Mandel - AdSense Product Marketing tarafından yayınlanmıştır
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder