İlk olarak ‘site hedeflemesi’ni ‘yerleşim hedeflemesi’ olarak değiştirdik. Bu şekilde site hedeflemesi ile site içinde belirli alanların da hedeflenebileceğini vurgulamak istedik. Daha da açık olmak gerekirse, reklamverenler istedikleri sitelerin tümünü hedefleyebilecekleri gibi hesaplarınızda oluşturduğunuz özel kanallar ile belli reklam birimlerinin veya belli sayfa gruplarını da hedefleyebilecekler.
İkinci değişiklik ise, reklamverenlerin yerleşim-hedefli reklamlar için tıklama-başına-maaliyet (CPC) bazında teklif verebilecekleridir. Daha önce, reklamverenler site hedefli reklamlar için sadece gösterim-başına-maaliyet (CPM) bazında teklif verebiliyorlardı. Artık, içerik hedefli reklamlarda olduğu gibi, yerleşim hedefli reklamlar için de CPC reklamları üzerinden her bir geçerli tıklama için kazanç sağlayabileceksiniz.
Ayrıca, CPC içerik hedefli reklamlarda olduğu gibi sitenizde görünmesini istemediğiniz CPC yerleşim-hedefli reklamlarını da filtreleyebilirsiniz. Sitenizde görünmek için yerleşim-hedefli reklamlar ile içerik hedefli reklamlar aynı açık arttırmada yarışıyor olacak. Açık arttırmaya daha fazla reklamın katılması, rekabeti ve sizin kazançlarınızı artıracaktır.
Son olarak, kazançlarınızı en üst düzeye çıkarmak için bazı hatırlatmalarda bulunmak istedik:
Özel kanalarınızı yerleşim hedeflemesi için açın
Böylece, sitenizin, bazı reklamverenler için ilgi çekici olabilecek kısımlarının da reklamverenlere görünmesini sağlayabileceksiniz.
Reklam birimleriniz için resim ve metin reklamlarını seçin
Sitenizde değişik reklam birimlerini görüntülemeyi seçmeniz, sitenizde gösterilecek reklamların rekabetini arttırır ve kazançlarınızı olumlu yönde etkiler.
300x250 Orta Boy Dikdörtgen formatını da kullanın
Birçok reklamveren, bu reklam formatını zengin medya kampanyaları (resim ve video reklamları) oluştururken kullanmaktadır. Böylece yine, sitenizdeki reklam rekabetini arttırmış olursunuz.
Arlene Lee and Katie Mandel - AdSense Publisher Support/Product Marketing
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder