Doğru: Özel kanallarınızı hedeflenebilir reklam yerleşimine çevirmeniz saniyeler alır. Bu basit değişiklik reklamverenlere görünürlüğünüzü artırmanıza yardımcı olur ve kazançlarınızı artırır.
Reklamverenler zaten içerik hedefleme ile reklamlarının sizin içeriğinizin yanında yer almasının avantajına sahipler. Bunun yanında, reklamlarının alakalı olduğunu bildikleri siteleri seçerek hedefleme imkanına da sahipler. Hedeflenebilir reklam yerleşimi yarattığınızda, reklamverenler daha derine inip reklamlarını yerleştirmek için sitenizin en alakalı bölümlerini bulabilirler.
Kanallar hakkında yeterli bilgiye sahip değilseniz, özel kanalları nasıl hedeflenebilir reklam yerleşimi yapacağınız ile ilgili adımları Yardım Merkezimizde bulabilirsiniz.
Kanalınızın açıklamasını yazarken reklamverenlerin bilmek isteyeceği noktaları aklınızda bulundurun. Örneğin:
• Kanal, sitenizin özel bir bölümünde mi? (forum, blog, vs bölümünde)
• Reklamlarınız sayfanın üst yarısında (SÜY) mı? Diğer bir deyişle kullanıcılar sayfada aşağıya inmeye gerek kalmadan reklamları görebiliyorlar mı?
• Hedef kitleniz (cinsiyetleri, ilgi alanları, gelir seviyeleri, vs) kimler?
Açıklamanız şu şekilde olabilir: “Bu reklam birimi 300x250, SÜY’nde spor blogunun futbol bölümünde. Kullanıcılarımın %75’I erkek, 18-35 yaş aralığında, yıllık kazançları $50,000-$80,000”.
Reklamverenlerin internette hedef kitlelerini bulmalarını sağlayan bir araç olan DoubleClick Reklam Planlayıcı’yı kullanarak reklamverenlere görünürlüğünüzü daha da artırabilirsiniz.
Bu küçük değişiklikler reklamverenlerin sitenizi bulmasını kolaylaştırır, hedeflenebilir reklam yerleşim potansiyelinizi artırır ve daha çok kazanç için kapıları açar.
Gönderen: Rishan Mohamed - Inside AdSense Ekibi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder