Bu Yazı Faydalı Olmadıysa Alttaki Arama Kutusunu Kullanarak Tekrar Arama Yapabilirsin
Surgery Squad, basit bir optimizasyon işlemiyle TO'yu yükseltiyor ve gelirini arttırıyor.
Surgery Squad, performansı ve AdSense kazançlarını %200 arttırmak için sayfalarına üçüncü bir reklam birimi ekliyor.
SurgerySquad.com, ameliyat işlemleri sırasında neler olduğu konusunda hastaları interaktif sanal ameliyat modülleri yoluyla eğitiyor. Sitenin yaratıcısı Eric Bort kısa bir süre önce bizimle görüştü ve yalnızca sayfalara üçüncü bir reklam birimi ekleyerek Surgery Squad'ın AdSense performansını ve gelirini nasıl optimize ettiğini anlattı.
Inside AdSense: Bize Surgery Squad'ın nasıl başladığı hakkında biraz bilgi verir misiniz?
Eric Bort: Kurumsal eğitim ve e-öğrenme programları geliştirerek geçirdiğim on yıldan uzun bir sürenin sonunda, 2010 yılının Ağustos ayında Surgery Squad'ı kurdum. Bu programlar dahilinde oluşturduğum bazı sanal ameliyatlar çok ilgi görmüştü. Ben de bu konu üzerine bir web sitesi kurmaya karar verdim. Ameliyatlar konusunda insanların merak ettiği birçok nokta var. “Ben ameliyat masasında baygın yatarken vücudumda neler oluyor?” sorusunun yanıtını merak ediyorlar. Bu, insanlar için oldukça ilgi çekici bir konu.
IA: AdSense'in işinizdeki rolü nedir?
EB: Diğer bazı sitelerimizde AdSense sayesinde çok başarılı olduğumuz için Surgery Squad'da en baştan beri AdSense kullanıyoruz. Şu anda Surgery Squad'ın tüm gelirinden AdSense sorumlu. Kurulum işlemi gerçekten hızlı oldu. Hesabımız onaylandıktan sonra 10 dakika içinde çalışır hale gelmiştik. Ağ üzerindeki geniş reklamveren yelpazesiyle AdSense'in her zaman görüntülenecek yüksek kaliteli reklamlara sahip olacağını biliyorum.
IA: Sayfalarınıza neden bir reklam birimi daha eklemeye karar verdiniz?
EB: AdSense ekibinden, sayfalarıma bir reklam birimi daha ekleyerek sitemin gelirini en üst düzeye çıkarabileceğime dair bir optimizasyon ipucu aldım. İlk başta ziyaretçileri reklamlara boğmaktan çekindim çünkü benim için iyi bir kullanıcı deneyimi oluşturmak çok önemlidir. Ancak yeni stratejiler deneyip hangi yöntemin en çok işe yaradığını görmenin ne kadar önemli olduğunu bildiğimden denemeye karar verdim. Böylece her sayfanın alt kısmına doğru üçüncü bir reklam birimi ekledim.
IA: Sonuçlar nasıldı? Bu stratejiyi diğer yayıncılara tavsiye eder misiniz?
EB: Yeni reklam biriminin en az diğer iki reklam birimi kadar iyi, hatta onlardan daha iyi sonuç verdiğini görmek beni şaşırttı. Sanırım bunun nedeni, ziyaretçilerin yorum eklemek için sayfanın alt kısmına gittiğinde burada içeriğimize ek olarak ilgilerini çeken reklamlar bulması oldu. Tıklama oranımız önemli derecede arttı. Bu inanılmaz. Ayrıca eBGBM'miz %168, toplam kazancımız %200'den fazla artış gösterdi. AdSense'ten gelen bu ek gelir sayesinde masraflarımızı karşılayabiliyor ve işimizi sürdürebiliyoruz. Küçük bir işletme sahibiyseniz bu masrafların karşılanacağını bilmek çok önemlidir.
Diğer yayıncılara da yeni reklam birimleri ekleyerek gelirlerini optimize etmelerini öneririm. Reklamlar doğru şekilde sunulduğunda kullanıcı deneyimini geliştirebilir. Ancak içeriğinizle, formatınızla ve kullanıcı davranışıyla ilişkili olarak hangi yöntemin en iyi sonucu verdiğini deneyerek görmek gerçekten önemlidir. Sabırlı olun ve neyin işe yarayıp neyin yaramadığını deneyip görün.
Surgery Squad'ın yaptığı gibi ek bir reklam birimi eklemek istiyorsanız hemen hesabınızda oturum açın!
Gönderen: Meredith Blackwell - Inside AdSense Ekibi
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder