Kazançlarınızı kontrol etme, temel raporlara göz atma veya uyarıları görüntüleme işlemlerini hızlı bir şekilde yapmak mı istiyorsunuz? Mobil arayüzümüzü kullanarak hemen AdSense'te oturum açın.

Bu Yazı Faydalı Olmadıysa Alttaki Arama Kutusunu Kullanarak Tekrar Arama Yapabilirsin

Yeni Arayüz Çarşambaları: Özel Kanalların Grafiğini Oluşturma



Çoğunuzun, performansı artırmak için değişiklikler yapmanız gerekip gerekmediğine karar vermenize yardımcı olması için, reklam birimlerinin veya kanalların birbirlerine kıyasla nasıl performans gösterdiğini analiz ettiğinizi biliyoruz. Artık, yeni arayüzde tek tek öğeleri birbirleriyle karşılaştırmalı olarak analiz etmenize olanak sağlayan bir yönteme sahipsiniz.



Grafik oluştur özelliği, özel kanalların veya reklam birimlerinin grafik üzerinde ayrı çizgilerle temsil edilmesine olanak sağlar. Böylece, ani yükselişleri ve düşüşleri kolayca tespit edebilirsiniz. Birbirleriyle karşılaştırıldığında her bir özel kanalın nasıl performans gösterdiğini öğrenmek için, Performans Raporları sekmesini ziyaret edin ve Özel kanallar'ı tıklayın. Kullandığınız kanal sayısına bağlı olarak, listeye filtre uygulamanız ve ardından Raporu güncelle'yi tıklamanız istenebilir. Seçtiğiniz kanallar grafiğin altında listelendikten sonra, Birleştir ve Grafik oluştur düğmelerini görürsünüz.





Birkaç kanal seçin ve "Tablo" düğmesine basın. Artık, grafikte her bir kanalı kendi rengiyle görebilirsiniz. Kanalları karşılaştırdığınız metriği değiştirmek için grafiğin yanındaki düğmeleri kullanabilirsiniz. Bu özelliği kullandığınızda, kanal performansı arasındaki farklılıkların, grafikte üzerinde, yalnızca tablodaki sayıları görüntülemeye göre daha belirgin olduğunu fark edebilirsiniz.



Şimdi deneyin! Performans raporları sekmesine gidin ve öğelerinin grafiğini oluşturmak istediğiniz herhangi bir rapor seçin.



Hesabınızın üst köşesindeki "Sorun bildir" bağlantısı yoluyla görüşlerinizi bildirerek veya forumumuzdaki sohbetlere katılarak raporlarınızda nelere ihtiyacınız olduğunu ve neleri istediğinizi anlamamıza yardımcı olun.



Gönderen: Guillaume Ryder - AdSense Mühendisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder