Kazançlarınızı kontrol etme, temel raporlara göz atma veya uyarıları görüntüleme işlemlerini hızlı bir şekilde yapmak mı istiyorsunuz? Mobil arayüzümüzü kullanarak hemen AdSense'te oturum açın.

Bu Yazı Faydalı Olmadıysa Alttaki Arama Kutusunu Kullanarak Tekrar Arama Yapabilirsin

Belirli hesaplar için basitleştirilmiş iletişim kaynakları ve danışmanlık hizmeti

AdSense, sorunların çözülmesi ve sorularınızın cevaplanması için çeşitli kaynaklara erişim sağlamaktadır. "Sorun Giderin" başlıklı sorun giderme bölümü, AdSense Akademisi eğitim modülleri ve sıkça (ya da ara sıra) sorulan soruların cevapları da dahil olmak üzere bu kaynakların birçoğu Yardım Merkezi'nde bulunabilir.

Bugün, Yardım Merkezimizin yeni bir eklentisi olan basitleştirilmiş ve kişiselleştirilmiş bize ulaşın sayfasını bildirmekten mutluluk duyuyoruz. Bu sayfa, sorununuzu dakikalar içinde çözmenize yardım edebilecek sık kullanılan sorun gidericilerin pek çoğu için tek bir kaynak olarak işlev görecektir. Bazı durumlarda bu sorun gidericiler kullanıcıları, ekibimize gönderilmek üzere e-postalar oluşturan, soruna özgü iletişim formlarına yönlendirecektir. Tespit ettiğiniz sorunların çözümüne yardımcı olmak ve bu gelen e-postaları işleme almak için, genelde yalnızca birkaç saat içinde sorularınızı cevaplayabilmemize olanak sağlayan ve destek uzmanlarımız tarafından yakından izlenen otomatik araçlar geliştirdik.

Yeni iletişim seçenekleri sayfası, sorun gidericiler ve özel iletişim formları, onaylanmış bir AdSense hesabı olan tüm yayıncıların kullanımına sunulmuştur.

Ortalama haftada 25 doların üzerinde kazanan yayıncılar için ise artık, ekibimizin üyeleri tarafından e-posta yoluyla 33 dilde verilen danışmanlık hizmetini sunuyoruz. AdSense hesabınızı yönetmenize yardımcı olmaktan ya da işinizi büyütmeye yönelik stratejileri tartışmaktan memnuniyet duyacağız. Hesabınız bu kapsama giriyorsa, iletişim seçenekleri sayfasında size bu durumu bildiren bir uyarı göreceksiniz. Belirli tatil dönemlerinde geri dönüş süremiz uzayabiliyor olsa da tüm danışanlara iki iş günü içinde geri dönmeyi amaçlıyoruz.

Yayıncıların, soruların cevaplanmasına yönelik daha da basit yollar ve daha pratik iletişim seçenekleri istediğinin farkındayız. Bu nedenle, sorunlarınızın çözümüne yardımcı olmak amacıyla başka bir dizi girişim üzerinde çalışıyoruz. Bu bloga abone olarak ve e-posta listesine kaydolarak yeni özellikler ve fırsatlarla ilgili güncel gelişmeleri takip edin.

Gönderen: Chris Sater - Destek ve İşlem Uzmanı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder