Bir yıldan biraz daha uzun bir süre önce, doğrudan hesabınızda, birbirinden farklı İçerik için AdSense reklam birimlerine ilişkin öneriler sunmaya başladık. E-posta yoluyla alabileceğiniz kişiselleştirilmiş ipuçlarının yanı sıra bu öneriler, farklı reklam birimlerinin birim türü veya biçim ayarlarını değiştirerek hesabınızın performansını artırmaya ilişkin özel bilgiler sağlar.
Sizlerden gelen görüşler doğrultusunda, bu önerilerin görünümünü daha da geliştirdik. Özel optimizasyon önerisinin yanında, artık önerilen optimizasyonun gelirinize yapması beklenen katkıyı görsel olarak sunan bir grafik de göreceksiniz. Bu yeni grafik, önerilen optimizasyonun ne kadar katkı sağlayabileceğini ve uygulamanızı güncellemeye değip değmeyeceğini anında değerlendirmenizi sağlar. Ancak, reklam birimlerinize ilişkin simülasyon gerçekleştirebilmemiz ve öneriler üretebilmemiz için reklam birimlerinizi doğrudan AdSense hesabınızdaki "Reklamlarım" sekmesinde oluşturmuş olmanız gerekir. Hala eski AdSense kodunu kullanıyorsanız, lütfen Yardım Merkezimizdeki talimatları izleyerek reklam kodunuzun sürümünü yükseltin.
Önerilerimiz, belirli bir reklam birimi için, farklı reklam türü ve/veya reklam biçimi ayarları kullanılarak yapılan reklam açık artırması simülasyonlarını temel alır. Öneri görüntülememiz için, ayarlarda yapılan bir değişikliğin ilgili reklam birimi için istikrarlı bir biçimde daha yüksek gelir sağladığının simülasyonumuz tarafından öngörülmesi gerekir. Grafiği ve gelirde beklenen toplam artışı içeren yeni tasarımın yalnızca yeni öneriler için görünür olacağını lütfen unutmayın. Bugünün tarihinden önce oluşturulmuş öneriler eski tasarımda kalacaktır.
Hesabınızda sunduğumuz önerilere yönelik bu tasarım iyileştirmesinin, hesabınızın performansını optimize etmeyi sürdürmenize yardımcı olmasını umarız.
Gönderen: Nick Radicevic - AdSense Ürün Yöneticisi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder