Bu hafta, AdSense'in 10. yıl dönümüne kadar her hafta paylaştığımız "10. yıl için 10 yayıncı öyküsü" dizimizin son gönderisini yayınlıyoruz. Takip ettiğiniz ve kendi öykülerinizi gönderdiğiniz için teşekkür ederiz. Bu haftanın yayıncısıyla tanışmak için okumaya devam edin. AdSense'in 10. resmi yıl dönümünü kutlayacağımız gelecek hafta blogumuza göz atmayı unutmayın!
Bordeaux'da yaşayan Anne Lataillade, sekiz yıl önce PapillesetPupilles.fr adresinden Fransız mutfağı konulu blogunu yayınlamaya başladı. Bu sitede klasik tariflerin yanı sıra gıda alerjisi olan kişilere yönelik tarifleri de paylaşıyordu. Anne'in gıda alerjisi olan iki çocuğu vardı ve zaten bir süredir yemeklerle ilgili araştırmalar yapıp kendi tariflerini oluşturuyordu. Papilles et Pupilles önemli ölçüde büyüdü ve artık ayda ortalama bir buçuk milyon sayfa görüntülemesi elde ediyor.
(Farklı dillerde altyazılar bulunmaktadır. Altyazıları etkinleştirmek için, video oynatılmaya başladıktan sonra YouTube oynatıcısının sağ alt köşesindeki "Altyazılar" bağlantısını tıklayın.)
Anne, optimizasyonla ilgili daha fazla bilgi edinmek için bu yılın başlarında Paris'teki Google ile Öğrenin etkinliğine katıldı. Anne, 336x280 Büyük Dikdörtgen biçimini denedikten ve reklam birimlerini hem metin hem de resim reklamlara izin verecek şekilde değiştirdikten sonra gelirinde bir artış yaşadı. AdSense şu anda siteden elde edilen gelirinin %20'sini oluşturuyor ve Anne bu geliri bakım, barındırma ve geliştirme maliyetlerini karşılamak için kullanıyor.
Sırada ne var? Anne, yeni içerik oluşturarak siteye gelen trafiği artırmaya devam etmeyi amaçlıyor. Ayrıca, 34.000'den fazla takipçiyle etkileşim kurduğu Google+ sayfası üzerinden içeriğinin bilinirliğini artırıyor.
Gönderen: Arlene Lee - Inside AdSense Ekibi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder