Bundan sonra, reklam performansını yapay olarak artırmaması veya reklamverenlere zarar vermemesi ve diğer açılardan Şartlar ve Koşullarımıza ya da program politikalarımıza uyması koşuluyla, yayıncıların AdSense reklam kodunda değişiklik yapmasına izin vereceğiz. Bu, sitenizde aşağıdakiler gibi bir dizi tekniği denemenize olanak tanır:
- Duyarlı tasarım: Yayıncıların, kullanıcı deneyimini en üst düzeye çıkarmak üzere, görüntülendiği cihaza (dizüstü bilgisayar, akıllı telefon veya tablet) uyarlanacak tek bir web sitesi oluşturmasına olanak sağlar.
- A/B testi: Hangi sayfanın en etkili olduğunu görmek için, sayfanın birden çok versiyonunu oluşturarak kullanıcı davranışını karşılaştıran bir test yapabilirsiniz.
- Özel kanalları dinamik bir şekilde oluşturma: Reklam ve kullanıcı deneyimini en üst düzeye çıkarmak için kullanıcı segmentlerinin performansını, sitenizin bölümlerini veya diğer davranışları izleyebilirsiniz.
- Reklam etiketini küçültme: Aktarılan veri miktarını azaltarak sitenizin sayfalarının daha hızlı yüklenmesine olanak tanır.
Bu yeni esneklikle bile yayıncılar, kullanıcılar ve reklamverenler için ekosistemin dengeli kalmasını sağlayacak şekilde dikkatli hareket etmek önemlidir. Yayıncıların, AdSense kodunda program politikalarımız uyarınca izin verilmeyen değişiklikler yapmaması gerektiğini lütfen unutmayın. Yayıncılar AdSense kodunu değiştirirken her zaman dikkatli olmalı ve reklam birimlerini gizlemek, AdSense kodunu içeriği kaplayan bir şekilde uygulamak, "kayan reklamlar" oluşturmak veya reklam hedefini değiştirmek gibi politikamızı ihlal eden teknikler kullanmamalıdır. Bu yasaklı tekniklerle ilgili daha fazla bilgi edinmek için güncellenmiş Yardım Merkezi makalemizi inceleyebilirsiniz. Ayrıca, bazı kod değişikliklerinin reklamların doğru bir şekilde görüntülenmesini engelleyebileceğini ve dolayısıyla gelirinizi olumsuz bir şekilde etkileyebileceğini lütfen unutmayın.
Gönderen: Nick Radicevic - AdSense Ürün Yöneticisi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder