Mobil ortama yönelik en iyi web tasarımı yaklaşımının hangisi olduğunu mu merak ediyorsunuz? 2012'de, FamousBirthdays.com'dan Evan Britton'ın aklında da aynı soru vardı. Web sitesi için mobil strateji geliştirme konusunda yardım almak üzere Google'a başvurdu ve ihtiyaçlarına en uygun çözümün duyarlı web tasarımı olduğuna karar verdi.
Evan'ın duyarlı web tasarımını seçmesinin birçok nedeni vardı. Özellikle de, bu tasarım yaklaşımı sayesinde sitenin çeşitli ekran boyutlarına uyum sağlayarak kullanıcılara tüm cihazlarda olumlu bir deneyim sunması seçimini etkiledi. Ayrıca, duyarlı web tasarımının ilk uygulamadan sonra az bakım gerektirmesini beğendi. Bu sayede ekibiyle birlikte siteyi büyütmeye odaklanabildi.
FamousBirthdays.com, duyarlı web tasarımını uygulamaya koymadan önce ayda yaklaşık 100.000 mobil ziyaret alıyordu. Mobil cihazlar için optimize edilmiş bir site hazırladıktan sonra bu sayı 2 milyonu aştı. Evan, "mobil ortamda reklam gelirini artırma potansiyelinin çok büyük olduğuna" inanıyor ve mobil ortamdaki yirmi katlık bu büyümeyi, duyarlı web tasarımını uyguladıktan sonra kullanıcı deneyiminin daha iyi olmasıyla ilişkilendiriyor. Bu hızlı büyümeyi yönetmek için şu anda sitenin on iki kişilik bir ekibi var. Evan "duyarlı web tasarımı olmadan bu kadar hızlı büyüyemezdik" diyor.
Yardım Merkezimizi ziyaret ederek bu öykünün tamamını okuyabilir ve birden çok ekran stratejisini başarılı bir şekilde kullanan diğer yayıncıların öykülerini inceleyebilirsiniz.
Gönderen: Elise Thygesen, AdSense Optimizasyon Uzmanı
Evan'ın duyarlı web tasarımını seçmesinin birçok nedeni vardı. Özellikle de, bu tasarım yaklaşımı sayesinde sitenin çeşitli ekran boyutlarına uyum sağlayarak kullanıcılara tüm cihazlarda olumlu bir deneyim sunması seçimini etkiledi. Ayrıca, duyarlı web tasarımının ilk uygulamadan sonra az bakım gerektirmesini beğendi. Bu sayede ekibiyle birlikte siteyi büyütmeye odaklanabildi.
FamousBirthdays.com, duyarlı web tasarımını uygulamaya koymadan önce ayda yaklaşık 100.000 mobil ziyaret alıyordu. Mobil cihazlar için optimize edilmiş bir site hazırladıktan sonra bu sayı 2 milyonu aştı. Evan, "mobil ortamda reklam gelirini artırma potansiyelinin çok büyük olduğuna" inanıyor ve mobil ortamdaki yirmi katlık bu büyümeyi, duyarlı web tasarımını uyguladıktan sonra kullanıcı deneyiminin daha iyi olmasıyla ilişkilendiriyor. Bu hızlı büyümeyi yönetmek için şu anda sitenin on iki kişilik bir ekibi var. Evan "duyarlı web tasarımı olmadan bu kadar hızlı büyüyemezdik" diyor.
Yardım Merkezimizi ziyaret ederek bu öykünün tamamını okuyabilir ve birden çok ekran stratejisini başarılı bir şekilde kullanan diğer yayıncıların öykülerini inceleyebilirsiniz.
Gönderen: Elise Thygesen, AdSense Optimizasyon Uzmanı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder