Efektif bin gösterim başına maliyet (eBGBM), sitenizde gerçekleşen her 1000 gösterim karşılığında AdSense'ten kazanmayı bekleyebileceğiniz gelir tutarıdır. eBGBM reklamlarınızın nasıl bir performans gösterdiğini ölçmenize yardımcı olduğundan, yayıncılar bize sık sık bu metriği etkileyen faktörler ve bu metriğin kazançlarıyla nasıl bir ilişkisi olduğu konularında sorular yöneltiyor. Yeni arayüzü kullanıyorsanız, raporlarınızda BGBG (bin gösterim başına gelir) gösterilir. BGBG, eBGBM yerine kullanılan başka bir terimdir ve aynı şekilde hesaplanır. Yani, bu iki terimi birbirinin yerine kullanırız.
Konunun biraz netleştirilmesi adına, eBGBM'nin nasıl hesaplandığıyla ilgili daha fazla ayrıntılı bilgi veren iki bölümlük bir video dizisini başlatıyoruz. Bu diziyle kazançlarınızı en üst düzeye çıkarmanıza yardımcı olmayı amaçlıyoruz. AdSense optimizasyon uzmanı Matthew Carpenter Arevalo'nun yardımıyla, size, eBGBM'yi etkileyen faktörleri, kullanıcı davranışlarının ve trafik düzenlerinin nasıl izleneceğini ve web sitenizin performansını artırmak için neler yapabileceğinizi göstereceğiz.
Aşağıdaki videoda, Matthew size eBGBM'nin nasıl hesaplandığıyla ilgili temel bilgiler verecek ve eBGBM'nizdeki değişikliklerin ardındaki sebeplerin nasıl analiz edileceğini açıklayacak.
eBGBM'lerle ilgili daha fazla bilgi edinmek isterseniz Yardım Merkezimizi ziyaret edebilirsiniz.
Web sitenizin eBGBM'sini daha iyi anlamak ve optimize etmek için neler yapabileceğinizi öğrenmek üzere 2. Bölümü kaçırmayın!
Gönderen: Meredith Blackwell - Inside AdSense ekibi
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder