Yeni arayüzdeki Performans raporları sekmesinde gezinerek vakit geçirdiyseniz, Sütunlar düğmesiyle karşılaşmış olabilirsiniz. Bu düğme, kazançlarınızı sayfa görüntülemelerine, reklam isteklerine, eşleşen isteklere ve tek tek reklam gösterimlerine göre görüntülemek için raporunuzu özelleştirmenize olanak sağlar. Bu seçeneklerden birini belirlemek, tabloda ve grafikte gösterilen sütunları ve verileri değiştirecektir. TO ve BGBG gibi tüm diğer metrikler, yaptığınız seçime göre belirlenir.
Bunun nedeni nedir? Bir sayfada birden çok reklam biriminiz varsa, "sayfa görüntülemeleri" görünümü, tek tek reklam birimlerinin performansını analiz ederken, size yanlış TO'lar ve BGBG'ler gösterebilir. Bir kullanıcı birden çok reklam biriminin olduğu bir sayfayı görüntülediğinde, raporlarınız yalnızca bir sayfa görüntüleme kaydeder ve bunu da sayfadaki ilk reklam birimi ile ilişkilendirir. Bu, daha ayrıntılı raporları "sayfa görüntülemeleri"ne göre görüntülediğinizde, sayfadaki ikinci ve üçüncü reklam birimlerinin TO ve BGBG'lerinin "sıfır" sayfa görüntülemeye göre hesaplanacağı anlamına gelir. Bu da geçersiz verilerin ortaya çıkmasına neden olur. Belirli reklam birimlerini incelerken "reklam istekleri" görünümünü kullanarak, geçerli TO ve BGBG değerlerini görüntülediğinizden emin olursunuz.
Şimdi deneyin! Yeni arayüze gidin ve Performans raporları sekmesini tıklayın. Ardından, görüntülediğiniz metrikleri değiştirmek için herhangi bir rapordaki "Sütunlar" düğmesini seçin.
Gönderen: Guillaume Ryder - AdSense Mühendislik
Bugün "Yeni Arayüz Çarşambaları" serimizin sonuncusunu yayınlamış bulunuyoruz. Umuyoruz ki şimdi yeni arayüzde yer alan özellikler ve reklam performansınızı daha iyi anlamak ve hesabınızı yönetmek için bu özellikleri nasıl kullanmanız gerektiği ile
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder