Kazançlarınızı kontrol etme, temel raporlara göz atma veya uyarıları görüntüleme işlemlerini hızlı bir şekilde yapmak mı istiyorsunuz? Mobil arayüzümüzü kullanarak hemen AdSense'te oturum açın.

Bu Yazı Faydalı Olmadıysa Alttaki Arama Kutusunu Kullanarak Tekrar Arama Yapabilirsin

Yeni Arayüz Çarşambaları: Sayfa görüntüleme ve reklam isteklerine göre kazançların analizi


Yeni arayüzdeki Performans raporları sekmesinde gezinerek vakit geçirdiyseniz, Sütunlar düğmesiyle karşılaşmış olabilirsiniz. Bu düğme, kazançlarınızı sayfa görüntülemelerine, reklam isteklerine, eşleşen isteklere ve tek tek reklam gösterimlerine göre görüntülemek için raporunuzu özelleştirmenize olanak sağlar. Bu seçeneklerden birini belirlemek, tabloda ve grafikte gösterilen sütunları ve verileri değiştirecektir. TO ve BGBG gibi tüm diğer metrikler, yaptığınız seçime göre belirlenir.


Bu raporları anlamaya ilişkin bazı sorular aldık. Bu soruların önemli bir kısmı, raporların "sayfa görüntülemeleri" ve "reklam istekleri"ne göre görüntülenirken nasıl yorumlanması gerektiğiyle ilgiliydi. Reklam performansınızla ilgili genel bir fikir edinmek için, kazançlarınızı "sayfa görüntülemeleri"ne göre görüntüleyin. Ancak belirli reklam birimlerini veya kanalları incelerken, "reklam istekleri" görünümünü kullanmanızı tavsiye ederiz. Bu görünümde, reklam birimleri, reklam boyutları, özel kanallar, reklam türleri, hedefleme türleri ve teklif türleri gibi belirli raporlar için en doğru sayıları görebilirsiniz.

Bunun nedeni nedir? Bir sayfada birden çok reklam biriminiz varsa, "sayfa görüntülemeleri" görünümü, tek tek reklam birimlerinin performansını analiz ederken, size yanlış TO'lar ve BGBG'ler gösterebilir. Bir kullanıcı birden çok reklam biriminin olduğu bir sayfayı görüntülediğinde, raporlarınız yalnızca bir sayfa görüntüleme kaydeder ve bunu da sayfadaki ilk reklam birimi ile ilişkilendirir. Bu, daha ayrıntılı raporları "sayfa görüntülemeleri"ne göre görüntülediğinizde, sayfadaki ikinci ve üçüncü reklam birimlerinin TO ve BGBG'lerinin "sıfır" sayfa görüntülemeye göre hesaplanacağı anlamına gelir. Bu da geçersiz verilerin ortaya çıkmasına neden olur. Belirli reklam birimlerini incelerken "reklam istekleri" görünümünü kullanarak, geçerli TO ve BGBG değerlerini görüntülediğinizden emin olursunuz.

Şimdi deneyin! Yeni arayüze gidin ve Performans raporları sekmesini tıklayın. Ardından, görüntülediğiniz metrikleri değiştirmek için herhangi bir rapordaki "Sütunlar" düğmesini seçin.

Gönderen: Guillaume Ryder - AdSense Mühendislik

Bugün "Yeni Arayüz Çarşambaları" serimizin sonuncusunu yayınlamış bulunuyoruz. Umuyoruz ki şimdi yeni arayüzde yer alan özellikler ve reklam performansınızı daha iyi anlamak ve hesabınızı yönetmek için bu özellikleri nasıl kullanmanız gerektiği ile
ilgili daha fazla bilgi sahibisiniz. Yeni Arayüz etiketini ziyaret ederek geçmiş yazılara istediğiniz zaman ulaşabilir, Yardım Merkezi'mizi ziyaret ederek özellikler hakkında daha detaylı bilgi alabilirsiniz. Yeni özellikler eklendikçe blogumuzda güncellemeleri duyuracağız bu yüzden sık sık blogu kontrol etmenizi öneririz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder