Bildiğiniz gibi, AdSense hesabınızdaki kanallar güçlü raporlama araçlarıdır. Özel kanallar, reklam performansınızı izlemenize yardımcı olur ve reklamverenlerin, reklamlarının hedefini maksimum etkiyi sağlayacak şekilde belirlemesine olanak verir. URL kanalları ise alt alanlarınızdaki İçerik için AdSense performansını ayrıntılı bir şekilde inceleyebilmenizi sağlar.
Bugüne kadar, özel ve URL kanallarınızın toplam sayısı 200 ile sınırlıydı ve birçoğunuz bu limitin daha yüksek olmasını istiyordu. İşte bu nedenle bugün, bu limiti ürün başına 500 özel kanal ve İçerik için AdSense'e yönelik 500 URL kanalı olacak şekilde yükselttiğimizi bildirmekten büyük memnuniyet duyuyoruz. Kullanabileceğiniz özel kanal sayısı, özel kanallar tablosunda açıkça görüntülenir ve ayrıca "yeni özel kanal oluştur" pop-up penceresinde de vurgulanır.
Bu değişiklikle birlikte testlerinizin kapsamını genişletebilir, farklı biçimlerin, reklam stillerinin ve reklam türlerinin nasıl performans gösterdiğiyle ilgili daha ayrıntılı analizler yapabilirsiniz. Ayrıca, size ayrılmış özel kanal sayısının artmasıyla birlikte, bu kanalları reklamverenlerin doğrudan hedefleyeceği yeni reklam yerleşimleri oluşturmak için kullanabilirsiniz. Reklamverenler, reklam birimleriniz hakkında verdiğiniz bilgileri inceleyerek kampanyalarını sitenize ve kitlenize uygun hale getirebileceğinden, yeni reklam yerleşimleri oluşturmak, yerleşim hedefleme üzerinden kazandığınız tutarın artmasına yardımcı olabilir. Yılbaşı sezonunun yaklaştığı ve reklamverenlerin ek yerleşim hedefli kampanyalar oluşturmak istediği bu dönem, daha fazla özel kanal ve reklam yerleşimi oluşturmak için en uygun zamandır.
Başlamak için hemen AdSense hesabınıza giriş yapın ve Reklamlarım sekmenize gidin.
Gönderen: Alex Benton - AdSense Mühendislik
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder