Kazançlarınızı kontrol etme, temel raporlara göz atma veya uyarıları görüntüleme işlemlerini hızlı bir şekilde yapmak mı istiyorsunuz? Mobil arayüzümüzü kullanarak hemen AdSense'te oturum açın.

Bu Yazı Faydalı Olmadıysa Alttaki Arama Kutusunu Kullanarak Tekrar Arama Yapabilirsin

“Bu reklamı bir daha gösterme” [x] simgesi ile daha fazla kontrol

Kullanıcıların görecekleri reklamlar üzerinde denetim sahibi olmasını sağlamak amacıyla çeşitli yatırımlar yapıyoruz. YouTube'da, TrueView reklam ürünlerimiz ile video reklamlarını izlemeden atlayabiliyorsunuz. Google aramada “Neden bu Reklam?” öğesini tıklayabilir ve ilgilenmediğiniz sitelerin reklamlarının görüntülenmesini durdurabilirsiniz.  Google Görüntülü Reklam Ağı reklamlarının üzerinde bulunan AdChoices simgesini tıklayarak ulaşacağınız Reklam Tercihleri Yöneticisi ile bir müşteri olarak ilgi alanı kategorilerini düzenleyebilir veya Görüntülü Reklam Ağı üzerindeki yeniden pazarlama reklamları da dahil olmak üzere, ilgi alanına dayalı öğeleri devre dışı bırakabilirsiniz.

Önümüzdeki birkaç hafta boyunca Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki bazı görüntülü reklamların köşesinde küçük bir [x] simgesi görüntülenecektir. Kullanıcı [x] öğesini tıkladığında, artık söz konusu kampanyadan yeni reklam görmeyecektir. [x] simgesi ilk olarak yeniden pazarlama ve ilgi alanı kategorilerine dayalı reklamlarda gösterilecektir.


[x] öğesini tıklayan kullanıcı için reklamın kaldırıldığını gösteren bir onay sayfası ve Reklam Tercihleri Yöneticisi bağlantısı görüntülenecektir. Bu şekilde sağlanan geri bildirim ayrıca reklamlarımızı iyileştirmemizi sağlayacaktır.

Bu simgenin tıklanması, reklamın size müşteri olarak tekrar görülmeyeceğini %100 garanti etmez; örneğin aynı reklam farklı bir reklam şirketi tarafından gösterilebilir veya pazarlamacı belirli bir web içeriğini hedefleyen farklı bir kampanya yürütebilir.  Ancak kullanıcılara reklamlar üzerinde kontrol sağlamanın, pazarlamacılara ve web sitelerine daha iyi reklam sağlama konusunda yardımcı olacak, doğru yönde önceden atılmış bir adım olduğunu düşünüyoruz.

Bu yeni özelliğin, ekosistemin tamamı için faydalı olacağını düşünüyoruz; kullanıcılar yaşadıkları deneyimi kontrol edebilir ve belirli reklamlarla ilgilenmediklerini belirtebilir; reklamverenler artık reklamları ilgilenmeyen kişilere göstermek için para harcamaz; yayıncılar ise daha yüksek performanslı (ve muhtemelen daha değerli) reklamlar elde eder ve hedef kitleleri açısından ilgi çekici olmayacağını düşündükleri reklamları filtrelemek için zaman harcamazlar.

İnternet reklamcılığı webin temelini oluşturur ve milyonlarca işletmeyi destekler. Kullanıcıları için sağlayacağı kontrol anlamında şimdiden benzersizdir. Şu anda bu yeniliğin ilk aşamalarını yaşamaktayız, önümüzdeki aylarda ve yıllarda çok daha fazlası bu özelliğe eklenecektir.

Gönderen: Michael Aiello - Ürün Yöneticisi

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder