Kazançlarınızı kontrol etme, temel raporlara göz atma veya uyarıları görüntüleme işlemlerini hızlı bir şekilde yapmak mı istiyorsunuz? Mobil arayüzümüzü kullanarak hemen AdSense'te oturum açın.

Bu Yazı Faydalı Olmadıysa Alttaki Arama Kutusunu Kullanarak Tekrar Arama Yapabilirsin

AdSense açık artırmasının dinamiklerini anlama - 2. Bölüm

Geçtiğimiz günlerde AdSense reklam açık artırmasını ve bu açık artırmanın mümkün olan en yüksek kazancı elde etmenize nasıl yardımcı olduğunu daha iyi anlamanıza katkıda bulunması için iki bölümlü bir diziye başlamıştık. Metin ve resim reklamların aynı açık artırmada nasıl rekabet ettiğini ve sistemimizin reklam türlerini tahmini değere göre seçtiğini (bazı durumlarda bir resim reklamın birden çok metin reklam karşısında kazanması ile sonuçlanır) açıkladık. Bugün, bu konunun devamında yalnızca metin reklamları ele alacağız.

300x250 orta boy dikdörtgen veya 160x600 geniş dikey gibi büyük reklam birimi boyutlarımızdan birini kullanıyorsanız, reklam biriminde bazen birden çok metin reklam, bazen de yalnızca bir veya iki reklam gösterildiğini fark etmiş olabilirsiniz. Dün de belirttiğimiz gibi sistemimiz her gösterimde, geçmiş performansa ve bir dizi senaryoyu temel alan karşılaştırmalara göre, rekabet eden reklamların değerini tahmin eder. Sistemimiz, bazı durumlarda belirli bir veya iki metin reklamın diğer uygun metin reklamlardan önemli ölçüde yüksek performans gösterdiğini ve bunları ayrı göstermenin, düşük performanslı reklamlarla bir arada göstermeye kıyasla daha yüksek bir performans sağlayacağını tespit edebilir. Böyle bir durumda, bu reklamları ayrı gösteririz. Bu, reklam birimindeki metin reklamların sayısının, reklam biriminin barındırabileceği maksimum sayıdan az olacağı anlamına gelir.

Bir reklam biriminde az sayıda metin reklam görmenin bazen kafa karıştırıcı olabileceğini ve bunun ek beyaz alan oluşturabileceğini biliyoruz, ancak bu davranışın gösterimlerinizin tümünden en fazla kazancı elde etmenize yardımcı olmayı hedeflediğini lütfen unutmayın. Reklamların görüntülenmesinde iyileştirmeler yapmaya ve yeni reklam biçimleri geliştirmeye devam ettikçe, sizi bu blog aracılığıyla bilgilendireceğiz.

Bu dizide bize katıldığınız için teşekkür ederiz. Bu diziyi yararlı bulduğunuzu umuyoruz; AdSense +sayfamızda düşüncelerinizi ve önerilerinizi paylaşmaktan lütfen çekinmeyin.

Gönderen: Johan Land - AdSense Ürün Yöneticisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder