Google Analytics'le ilgili bilgiler verdiğimiz blog yayını dizisinde, son beş haftadır işletmenizi büyütmek, mobil ortamdaki varlığınızı optimize etmek, Google ile kullanıcı bağlılığını artırmak ve genel kullanıcı deneyimini iyileştirmek için Google Analytics'i nasıl kullanabileceğinizi inceledik. Ayrıca, en sık sorulan soruların yanıtlandığı bir video oluşturmak için tüm sorularınızı bir araya getirdik.
Videonun başlangıcında, AdSense hesabınızı Analytics ile entegre edince elde edeceğiniz verilerin içeriğinizi optimize etmenize, kullanıcı deneyimini iyileştirmenize ve nihayetinde gelirinizi artırmanıza nasıl yardımcı olacağı ele alınıyor. Ardından, hemen başlayabilmeniz için size bir demo sunuyoruz. Ziyaretçilerin çevrimiçi içeriğinizle nasıl etkileşime geçtiğini daha iyi anlamak istiyorsanız, Universal Analytics hakkındaki bölümle Demografi ve İlgi Alanı raporları bölümünü izlemenizi öneririz. Bu videoda ele alınan konularla ilgili daha fazla bilgi edinmek için yardım kaynaklarımıza göz atmayı unutmayın:
1. AdSense hesabınızı Analytics ile neden entegre etmelisiniz?
2. AdSense Hesabımı Analytics'e nasıl bağlayabilirim?
3. AdSense hesabımı Analytics'e bağladığımda hangi yeni verileri görebilirim?
4. AdSense performansımı artırmak için Analytics'i nasıl kullanabilirim?
5. AdSense ve Analytics verilerim arasında neden farklılıklar olabilir?
6. Universal Analytics nedir? Avantajları nelerdir?
7. Google Analytics'teki Demografi ve İlgi Alanları raporu nedir?
8. Optimizasyon ipuçları almak üzere bir hesap uzmanıyla nasıl veri paylaşabilirim?
Bu diziyi yararlı bulduğunuzu umuyoruz. Geçtiğimiz beş hafta boyunca yorumlarınız ve sorularınızla katkıda bulunduğunuz için teşekkür ederiz.
Gönderen: Cemal Büyükgökçesu, Google Analytics Uzmanı
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder